poniedziałek, 17 lutego 2014

Klipy tygodnia.

Siemanko :) Miniony tydzień był bogaty w premiery klipowe. Czasami ciężko było nadążyć z oglądaniem. Poniżej przedstawiamy wybrane klipy. 


10 lutego UrbanRec wypuściło klip Emena - Poznasz mnie. Jest to zapowiedź nadchodzącej płyty artysty "Domino". Za produkcję odpowiedzialny jest Nowik. Emen tak mówi o utworze "'Poznasz mnie' to numer opisujący niektóre sytuacje, które wydarzyły się od wypuszczenia mojej poprzedniej płyty a wpłynęły na mnie w dużym stopniu. W klipie jest dużo nawiązań do „Przedmieść" a krótkie historie zawarte w tym obrazku to flashbacki które zainspirowały mnie do napisania tego numeru. To jest jeden z tych kawałków, które powstały pod wpływem chwili, ale jako autobiograficzny raper bardzo lubię do niego wracać ponieważ jest swego rodzaju przypomnieniem bardzo fajnego okresu w moim życiu." 






Step Records we współpracy z UrbanRec 12 lutego wypuściło klip do remixu Spinache'a - Podpalamy noc. Gościnnie dograli się 2sty, Gedz i Kajman. Osobiście nie przepadam za remixami, ale w tym wypadków remix pobija oryginał. 



13 lutego O.S.T.R & Marco Polo wypuścili kolejny klip zapowiadający "Kartaginę". What is the question jest klipem odzwierciedlającym historię opowiedzianą przez Ostrego. Szokująca jest mała liczba wyświetleń... Ostry na dożywotnim propsie! 





W tym dniu światło dzienne ujrzał numer Chady - Tak to się kończy. Step Records tak mówi o klipie i samym albumie ""Syn Bogdana" to czwarty solowy album Chady nagrany w całości w czasie 6-u przepustek, z których raper korzystał pod koniec 2013 roku odbywając 2-letnią karę pozbawienia wolności. Jest to pierwszy nagrany w taki sposób krążek w historii polskiego hip-hopu".  Złośliwi twierdzą, że będzie to kolejny taki sam album. Po tym kawałku uważam, że może być to najbardziej osobista płyta rapera. Czekamy na kolejne numery.




White House Records wraz z 71 wypuściło Posse Cut. Na pięciu bitach dograło się aż 41 raperów! "Posse Cut" będzie materiałem bonusowym na KODEX 5 ELEMENTS. Dogrywki jak to dogrywki - jedne lepsze inne mniej. Osobiście brakuje mi Sitka i Kasty! zDolnyŚląsk !! 





Rap to nie tylko teksty o ciężkim życiu na ulicy. Powstają również numery o miłości - najwidoczniej raperzy również mają uczucia :P. "Szukamy miłości" Kacpra pojawiło się przed Walentynkami. Klik.
"Szukamy miłości, wszyscy szukają szczęścia
Szukamy nadziei, każdy chce bratniego serca
Życie jest jedno, kocha się tylko raz
Tak naprawdę serio, znajdziemy na to czas" 

14 lutego jedni spędzają z ukochaną osobą, inni walą drinki :) Są też tacy którzy 
wypuszczają swoje klipy. 



Do bitu Pawbeats'a "Moment" dograł się Kękę. Osobiście do tego rapera podchodziłam z dużym dystansem, jednak ta nuta podbiła moje serce. 




14 lutego PROSTO wypuściło klip "Nie rozumiem fenomenu" KaeNa. Pamiętam jak pierwszy raz usłyszałam "Piątek 13" (miałam przyjemność słuchać przedpremierowo tej płyt) i pierwsze skojarzenie z KaeNem to Joka. Strasznie się tym zajarałam, bo Joka na propsie, a w nowym wydaniu to naprawdę spoko opcja. Później zobaczyłam KaeNa w masce i słyszałam wiele hejtów. Osobiście uważam, że jeśli chce nosić maskę niech nosi - artysta... W tym numerze słyszę polską, słabą wersję Eminema i serio 'Nie rozumiem fenomenu'... 




Nie zawsze czas pracy przekłada się na jakość. Gedz wypuścił remix do numeru "Jestem sam" z płyty Pezeta i Małolata "Dziś w moim mieście". Jak mówi sam Gedz jest to efekt jednodniowej pracy. Osobiście podobają mi się wersy podłożone pod bit Czarnego HiFi. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz